IranSculpture.ir
تحقیقی - خبری - پژوهشی جامع ترین سایت تخصصی هنر مجسمه سازی ایران
بازگشت خبر
مجسمه‌سازان ايراني آثارشان را به نگارخانه گلستان مي‌برند.
خبرگزاري فارس
یکشنبه/ 13 شهریور 90
عنوان :
منبع:
تاریخ:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

نگارخانه گلستان از 6 آذرماه ميزبان نمايشگاهي با عنوان «مجسمه‌ها» شامل آثاري از 18 هنرمند مطرح مجسمه‌ساز كشورمان خواهد بود.
لي‌لي گلستان مدير نگارخانه گلستان در گفت وگو با خبرنگار هنرهاي تجسمي فارس با اعلام اين خبر گفت: در اين نمايشگاه، آثار 18 هنرمند مجسمه‌ساز شامل پرويز تناولي، رضا ياراحمدي، مريم سالور ، گلي خلعتبري، گلي توكلي، كامران شريف، كامبيز شريف، ايرج زند، سياوش سليمي، جمشيد مراديان،‌ نادره حكيم الهي، جلال شباهنگي، مهدي سحابي، فرزانه مهري، مش اسماعيل، حامد رشتچيان، سيمين اكرامي و شمس الدين قاضي به نمايش گذاشته مي‌شود.
گلستان ابعاد اين آثار را متفاوت و از يك متر در يك متر و نيم تا ابعاد چند سانتي‌متري عنوان كرد كه از مواد مختلفي نظير برنج، برنز، مس و چوب ساخته شده‌اند.
وي همچنين اثري از پرويز تناولي را با قيمت 180 تا 200 ميليون تومان گران‌ترين اثر اين نمايشگاه عنوان كرد و درباره قيمت‌گذاري اين آثار توضيح داد: اين اثر آقاي تناولي مربوط به دهه 40 شمسي است و كار فرسكي است با مس اكسيده شده كه در ابعاد يك متر و نيم كار شده است و متعلق به يك مجموعه‌دار ايراني است،‌ اما ديگر آثار اين نمايشگاه را سعي كرده‌ايم با توجه به ركود فروش آثار تجسمي با توافق خود هنرمند به نوعي انتخاب كنيم كه مردم قدرت خريد آن را داشته باشند.
نمايشگاه «مجسمه‌ها» 6 آذر در نگارخانه گلستان گشايش خواهد يافت و علاقه‌مندان تا 12 آذرماه مي‌توانند از اين آثار ديدن كنند.



فراخوان جشنواره های داخلی
فراخوان جشنواره های خارجی
100 سال مجسمه سازی نوین جهان
جشنواره های بین المللی
مقالاتی پیرامون هنر و زیبایی شناسی
معرفی کتاب
مقاله شناسی
پایان نامه های مجسمه سازی

اخبار انگلیسی
مقالات انگلیسی


درباره ما
تماس با ما
info@iransculpture.ir
IranSculpture@yahoo.com