IranSculpture.ir
تحقیقی - خبری - پژوهشی جامع ترین سایت تخصصی هنر مجسمه سازی ایران
بازگشت خبر
نصب مجسمه با المان هاي متحرك در بوستان تلاش
باشگاه خبرنگاران
سه شنبه / 27 اردیبهشت 90
عنوان :
منبع:
تاریخ:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

رئيس اداره زيباسازي منطقه 17 گفت: براي نخستين بار در تهران، يك نماد حجمي با المان هاي متحرك در بوستان تلاش واقع در بزرگراه نواب جنوب امروز يازدهم ارديبهشت نصب شد.
محمدعلي شهرامي فر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: اين مجسمه با ابعاد 60/4 در 45/1 متر ساخته شده و طراح آن براي ساخت اين نماد حجمي، از فلز آهن استفاده كرده است.
وي ادامه داد: اين نماد استوانه اي شكل كه بر روي پايه هايي چرخان نصب شده، از تركيب المان هايي با مفاهيم زندگي، تپه، آبادي، پرنده، گياه و ابر است كه به منظور القاي جريان زندگي در اين اثر هنري انجام شده است.
شهرامي فر تصريح كرد: بوستان تلاش با مساحتي بالغ بر 4 هزار و 300 مترمربع در ضلع شمالي پل هلال احمر در بزرگراه نواب واقع شده كه در همين راستا اداره زيباسازي به منظور زيبا كردن منظر شهري و ارتقاي كيفيت بصري شهري و بمنظور گسترش ظرفيت هاي هنري در فضاهاي عمومي، اقدام به نصب اين مجسمه در بوستان تلاش كرده است.
رئيس اداره زيباسازي منطقه 17 خاطرنشان كرد: هنرمندان بايد در طراحي آثار حجمي الزامات طراحي شهر را نيز در نظر بگيرند و بايد تلاش كنيم تا ضعف ها را به خوبي بپوشانيم.



فراخوان جشنواره های داخلی
فراخوان جشنواره های خارجی
100 سال مجسمه سازی نوین جهان
جشنواره های بین المللی
مقالاتی پیرامون هنر و زیبایی شناسی
معرفی کتاب
مقاله شناسی
پایان نامه های مجسمه سازی

اخبار انگلیسی
مقالات انگلیسی


درباره ما
تماس با ما
info@iransculpture.ir
IranSculpture@yahoo.com