IranSculpture.ir
تحقیقی - خبری - پژوهشی جامع ترین سایت تخصصی هنر مجسمه سازی ایران
بازگشت خبر
اطلاعیه انجمن هنرمندان مجسمه ساز
روابط عمومی انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران
جمعه / 16 مهر 89
عنوان :
منبع:
تاریخ:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

محترماً به اطلاع کلیه اعضای محترم انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران می رساند که این انجمن، با همکاری گالری فروهر اقدام به برگزاری نمایشی کارگاهی نموده که بصورت دوره ای با اشکال مختلف اجرا خواهد شد.
شایان یادآوری اینکه در وهله اول جهت عدم اتلاف وقت، طی مشورتی که با برخی از اساتید بعمل آمد، چهارده هنرمند جهت اجرای کارهای هنری دو هفته ای به گالری فروهر معرفی شدند.
لذا از کلیه اعضای محترم تقاضامندیم ضمن بازدید از این نمایشگاه، ما را در برگزاری هرچه بهتر آن یاری نمایند. اعضای محترم می توانند با ارائه پیشنهادات و طرح های جدید خود از طریق ایمیل info@ais.ir یا حضور در انجمن، آمادگی خود را در دوره های بعدی که در گالری فوق الذکر یا فضای مشابه آن برگزار خواهد شد اعلام دارند.
شایان ذکر اینکه انجمن از طرح های جدید، با زمانهای کوتاه و در فضاهای عمومی تر حمایت خواهد کرد. در ضمن طرح هایی که بصورت گروهی در قالب یک اثر یا گروهی یا تم مشخص باشد از اولویت انتخاب برخوردار خواهد بود و بدیهی است که انجمن تاکید به استفاده از مواد مصرفی کم بها و میرا دارد و اجرا در فضای شهری را به دلیل جذابیت هنر مجسمه سازی ترجیح می دهد، چون حضور مردم و رسانه ها موجب استفاده از اسپانسر های بیشتری می گردد و سبب می شود تا جوایز و مبالغ قابل توجهی برای اعضا در نظر گرفته شود و درآمد هایی نیز برای انجمن مهیا شود.
بدیهی است با حمایت شما اعضای محترم می توانیم دین فرهنگی و هنری خود را هرچه بیشتر به جامعه خودمان ادا کنیم.
با تشکر
هیئت مدیره انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران



فراخوان جشنواره های داخلی
فراخوان جشنواره های خارجی
100 سال مجسمه سازی نوین جهان
جشنواره های بین المللی
مقالاتی پیرامون هنر و زیبایی شناسی
معرفی کتاب
مقاله شناسی
پایان نامه های مجسمه سازی

اخبار انگلیسی
مقالات انگلیسی


درباره ما
تماس با ما
info@iransculpture.ir
IranSculpture@yahoo.com