IranSculpture.ir
تحقیقی - خبری - پژوهشی جامع ترین سایت تخصصی هنر مجسمه سازی ایران
بازگشت خبر
مجسمه‌های پریسا خضابی به دوسالانه بنگلادش می‌رود.

جمعه / 16 مهر 89
عنوان :
منبع:
تاریخ:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

مجسمه‌های پریسا خضابی به عنوان دومین هنرمند ایرانی در دوسالانه بنگلادش به نمایش درمی‌آید.
پریسا خضابی، مجسمه‌ساز در مورد حضور در دوسالانه بنگلادش به خبرنگار مهر گفت: کارهایی که می‌خواهم در این نمایشگاه به نمایش بگذارم، ادامه همان آثار قبلی‌ام است.
وی افزود: دو اثر من از آهن است که یکی از آنها "وحدت وجود" نام دارد و کار دیگرم ترکیبی از آهن و الیاف است که در اثر تابش نور، پرتوهای نورانی در آن ایجاد می‌شود.
خضابی همچنین گفت که از طریق موزه هنرهای معاصر متوجه برگزاری چنین دوسالانه‌ای شده است.این درحالی است که آنه محمدتاتاری، نقاش نیز به عنوان دیگر هنرمند ایرانی با سه تابلو در این دوسالانه حضور می‌یابد. افتتاح این دوسالانه 20 مهر خواهد بود.
پریسا خضابی، متولد 1352 در تهران و فارغ التحصیل مجسمه‌سازی از دانشگاه تهران است. وی اولین نمایشگاه انفرادی خود را در سال 1377 در نگارخانه برگ برگزار کرد و تا به حال در چند نمایشگاه گروهی شرکت کرده است.
این مجسمه‌ساز برگزیده دومین دوسالانه مجسمه سازی معاصر تهران است که تدریس در دانشکده هنرهای زیبا، کارشناس زیباسازی شهرداری منطقه هفت، دبیر اجرایی اولین نمایشگاه بین المللی زنان هنرمند ایران، طراحی و اجرای یادمان فدائیان اسلام (شهید نواب صفوی) به ارتفاع 7 متر و عضویت شورای سیاست گذاری دوسالانه چهارم مجسمه سازی معاصر تهران را در کارنامه خود دارد.



فراخوان جشنواره های داخلی
فراخوان جشنواره های خارجی
100 سال مجسمه سازی نوین جهان
جشنواره های بین المللی
مقالاتی پیرامون هنر و زیبایی شناسی
معرفی کتاب
مقاله شناسی
پایان نامه های مجسمه سازی

اخبار انگلیسی
مقالات انگلیسی


درباره ما
تماس با ما
info@iransculpture.ir
IranSculpture@yahoo.com