IranSculpture.ir
تحقیقی - خبری - پژوهشی جامع ترین سایت تخصصی هنر مجسمه سازی ایران
بازگشت خبر
31 اثر به قسمت پاياني جشنواره مجسمه‌هاي شني راه يافت.
خبرگزاري فارس
جمعه / 15 مرداد 89
عنوان :
منبع:
تاریخ:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

خبرگزاري فارس: رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بابلسر با اشاره به اينكه سال گذشته 15 اثر به قسمت نهايي جشنواره بين‌المللي مجسمه‌هاي شني راه يافت، گفت: امسال 31 اثر به قسمت پاياني اين جشنواره راه يافت.
به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان بابلسر، محمدرضا مسلمي در حاشيه بازديد از محل برگزاري ششمين جشنواره بين‌المللي مجسمه‌هاي شني در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ششمين جشنواره بين‌المللي مجسمه‌هاي شني از امكانات و زيرساخت‌هاي بيشتري نسبت به دوره‌هاي قبلي برخوردار است.
وي يادآور شد: اين جشنواره از لحاظ اعتباري نيز افزايش چشمگيري نسبت به ساير دوره‌ها داشته است.
مسلمي با بيان اينكه 40 درصد آثار راه يافته به قسمت پاياني جشنواره مربوط به هنرمندان مازني است، تصريح كرد: بقيه آثار به ترتيب از استان‌هاي گلستان، فارس، خوزستان، گيلان، آذربايجان شرقي، خراسان جنوبي، اردبيل، تهران و خراسان رضوي حضور يافته‌اند.
وي دايمي شدن جشنواره مجسمه‌هاي شني را از موارد بهتر برگزار شدن جشنواره دانست و افزود: با به كارگيري هنرمندان تجسمي كه در سياست‌گذاري‌ها دخالت دارند مي‌توان برنامه‌ريزي بهتري در سال‌هاي آينده داشته باشيم. رئيس اداره ارشاد شهرستان بابلسر خاطرنشان كرد: در روز نخست جشنواره شاهد استقبال بي‌نظير مردم هنردوست استان و همچنين گردشگران قرار گرفته است.
وي افزود: براي اينكه جشنواره مسير را به خوبي طي كرده و بتواند از فضاي محيط بهره كافي را ببرد و هنرمندان نيز استعدادهاي خود را بروز دهند نياز به برنامه‌ريزي از ناحيه بودجه‌اي و فكري است.
مسلمي تصريح كرد: اعتقاد بر اين است كه دولت به حوزه فرهنگ و هنر توجه بيشتري داشته باشد تا سرمايه‌گذاري مضاعفي در اين حوزه انجام شود كه بازخورد آن متوجه جامعه خواهد بود.



فراخوان جشنواره های داخلی
فراخوان جشنواره های خارجی
100 سال مجسمه سازی نوین جهان
جشنواره های بین المللی
مقالاتی پیرامون هنر و زیبایی شناسی
معرفی کتاب
مقاله شناسی
پایان نامه های مجسمه سازی

اخبار انگلیسی
مقالات انگلیسی


درباره ما
تماس با ما
info@iransculpture.ir
IranSculpture@yahoo.com