IranSculpture.ir
تحقیقی - خبری - پژوهشی جامع ترین سایت تخصصی هنر مجسمه سازی ایران
بازگشت خبر
جلسه انتخاب هيئت مديره انجمن مجسمه‌سازان 27 تير برگزار مي‌شود.
خبرگزاري فارس
26 تیرماه 89
عنوان :
منبع:
تاریخ:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

خبرگزاري فارس: مجمع عمومي انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز براي انتخاب هيئت مديره، 27 تيرماه برگزار مي‌شود.
«طاهر شيخ‌الحكمايي» رئيس هيئت مديره انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز با اعلام اين خبر به خبرنگار هنرهاي تجسمي فارس گفت: مجمع عمومي انجمن، براي انتخاب هيئت مديره، بازرس و گزارشي از اوضاع مالي انجمن روز 27 تيرماه در خانه هنرمندان ايران برگزار خواهد شد.
وي افزود: هيئت مديره انجمن مجسمه‌سازان براي مدت دو سال انتخاب مي‌شوند كه انتخابات آن تيرماه برگزار مي‌شود و تا زمان ثبت و قانوني شدن و استقرار هيئت مديره جديد، هيئت مديره قبلي به فعاليتش ادامه مي‌دهد. شيخ‌الحكمايي رئيس فعلي هيئت مديره انجمن مجسمه‌سازان گفت: در فرصت دو ساله‌اي كه داشتيم توانستيم ساختماني كه شهرداري منطقه 6 در خيابان اميرآباد در اختيار ما گذاشته، كاربري آن را علاوه بر آموزشي به نمايشگاهي هم تبديل كنيم و به اين ترتيب گالري انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز كار خود را آغاز كرد و اولين نمايشگاه آن نيز 8 تا 15 تيرماه برگزار شد.
وي اذعان داشت: اين ساختمان امكان برپايي نمايشگاه‌هاي مجسمه‌سازي به صورت انفرادي و گروهي را دارد و در آن برنامه‌هاي سخنراني، همايش و ... نيز برگزار مي‌شود.
شيخ‌الحكمايي همچنين با اشاره به نقش شهرداري‌ها در توسعه هنرهاي تجسمي در شهر گفت: شهرداري‌هاي مناطق مختلف شهر مي‌توانند با شناسايي هنرمندان منطقه خود از همكاري آن‌ها براي آموزش هنر و زيباسازي شهر استفاده كنند.
به گزارش فارس، مجمع عمومي انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز براي انتخاب هيئت مديره،بازرس و گزارش مالي انجمن روز يك‌شنبه 27 تيرماه ساعت 17 در سالن ناصري خانه هنرمندان ايران برگزار مي‌شود.



فراخوان جشنواره های داخلی
فراخوان جشنواره های خارجی
100 سال مجسمه سازی نوین جهان
جشنواره های بین المللی
مقالاتی پیرامون هنر و زیبایی شناسی
معرفی کتاب
مقاله شناسی
پایان نامه های مجسمه سازی

اخبار انگلیسی
مقالات انگلیسی


درباره ما
تماس با ما
info@iransculpture.ir
IranSculpture@yahoo.com