IranSculpture.ir
تحقیقی - خبری - پژوهشی جامع ترین سایت تخصصی هنر مجسمه سازی ایران
بازگشت خبر
سایت ایران‌مجسمه رونمایی شد.
ایران مجسمه
18 تیرماه 89
عنوان :
منبع:
تاریخ:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

سایت جامع تخصصی ایران مجسمه که از تیرماه سال گذشته و با مدیریت قدرت‌الله عاقلی فعالیت خود را آغاز کرده بود، در روز پنج‌شنبه 17 تیرماه 89، طی مراسمی در خانه هنرمندان ایران رونمایی شد. در شروع این مراسم آقای موسوی که مجری مراسم بود، ضمن اشاره‌ای کوتاه به معضلات پیرامون مجسمه‌سازی ایران و اهمیت وجود چنین رسانه‌ای در فضای هنری کشور از آقای عاقلی دعوت نمودند تا به جایگاه رفته و به معرفی سایت بپردازند.
آقای عاقلی ضمن شرح فعالیت‌های انجام شده طی فرایند ساخت و راه‌اندازی سایت، به معرفی بخش‌های مختلف سایت پرداختند.

در ادامه‌ی مراسم آقای ضیائی، آقای سوری، آقای شانس و آقای دارش، طی میزگردی به بررسی نقش رسانه در معرفی اثر هنری پرداختند.
بعد از میزگرد، دقایقی به پرسش و پاسخ اختصاص داده شد و سپس فیلم مستندی از مراحل شکل‌گیری سایت طی یک سال گذشته نمایش داده شد. پس از مراسم پذیرایی، از طرف سایت ایران‌مجسمه، نشر نظر و بازرگانی نبوی، هدایایی به رسم یادبود به اساتید و هنرمندان مجسمه‌ساز شرکت کننده در نمایشگاه اهدا شد. در پایان، مهمانان به بازدید از آثار نمایشگاه مجسمه‌سازان معاصر پرداختند که به مناسبت این مراسم در گالری تابستانه برگزار شده بود. لازم به ذکر است که این نمایشگاه به مدت 5 روز، تا 22 تیرماه دایر می‌باشد و بازدید برای عموم آزاد است.



فراخوان جشنواره های داخلی
فراخوان جشنواره های خارجی
100 سال مجسمه سازی نوین جهان
جشنواره های بین المللی
مقالاتی پیرامون هنر و زیبایی شناسی
معرفی کتاب
مقاله شناسی
پایان نامه های مجسمه سازی

اخبار انگلیسی
مقالات انگلیسی


درباره ما
تماس با ما
info@iransculpture.ir
IranSculpture@yahoo.com