IranSculpture.ir
تحقیقی - خبری - پژوهشی جامع ترین سایت تخصصی هنر مجسمه سازی ایران
بازگشت خبر
نمايشگاه 8 هنرمند ايراني در توتال آرتس دبي برپا مي‌شود.
ایلنا
دوشنبه / 2 اسفند 89
عنوان :
منبع:
تاریخ:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

آفرين نيساري، مديرگالري آن از برپايي نمايشگاه 8 هنرمند جوان ايراني در گالري توتال آرتس دبي خبر داد و گفت: اين هنرمندان در بيان هنري خود تكنيك‌هاي مختلفي دارند و در عين حال ايرانيت خود را حفظ كرده‌اند.
از سوي گالري آن؛ نمايشگاهي از 8 هنرمند ايراني در گالري توتال آرتس دبي برپا مي‌شود. آفرين نيساري، مديرگالري آن؛ در گفتگو با خبرنگار ايلنا افزود: اين هشت هنرمند كه شامل بهنام كامراني، محمدحسين عماد، فريده شاهسوراني، اميد حلاج، مرتضي طالبي، ياسر ميرزايي، الميرا روزبه و نفيسه عمران است آثارشان را از 23 فوريه (4 اسفندماه امسال) تا دوشنبه 23 مارس (8 فروردين‌ سال آينده) در معرض ديد علاقه‌مندان قرار خواهند داد.
وي با اشاره نوع آثاري كه ازسوي اين هنرمندان به نمايش‌ درمي‌آيد، گفت: بهنام كامراني نقاشي و ويدئو آرت؛ محمدحسين عماد، مجسمه؛ فريده شاهسوراني، ويدئوآرت و 2 عكس ارائه خواهند داد. 5 هنرمند ديگر نيز نقاشي‌هاي خود را به نمايش مي‌گذارند.
نيساري آثار اين هنرمندان را در تكنيك متفاوت و درعين حال داراي وحدت عنوان كرد و گفت: رويه كاري، تكنيك و بيان هنري اين هنرمندان متفاوت است، اما درعين تفاوت نقطه اشتراك آثار اين هنرمندان روحيه ايراني بودن كارهاست.
وي درباره گالري توتال آرتس دبي گفت: اين گالري اولين گالري است كه در دبي افتتاح شده و در منطقه القوز دبي است. در اين خيابان گالري‌هاي مهم و حرفه اي دبي واقع شده‌اند.
بهنام كامراني، يكي از هنرمندان شركت كننده در اين نمايشگاه گفت: كارهاي من در اين نمايشگاه در حقيقت همان كارها‌ي نمايشگاه انفرادي ام درگالري آن با موضوع اسكناس‌هاست كه در اين نمايشگاه بالغ بر 5 اثر را به نمايش خواهم گذاشت. در كنار اين پنج اثر قرار است يك ويدئوآرت به نام «برج آزادي» به نمايش درآورم.
وي درادامه گفت: اين نمايشگاه نمايشگاه خوب و موفقي خواهد بود چرا كه در يكي از گالري‌هاي قديمي شهر دبي برپا خواهد شد و هنرمنداني كه انتخاب شده‌اند هر يك در رشته هنري خود توانمند هستند



فراخوان جشنواره های داخلی
فراخوان جشنواره های خارجی
100 سال مجسمه سازی نوین جهان
جشنواره های بین المللی
مقالاتی پیرامون هنر و زیبایی شناسی
معرفی کتاب
مقاله شناسی
پایان نامه های مجسمه سازی

اخبار انگلیسی
مقالات انگلیسی


درباره ما
تماس با ما
info@iransculpture.ir
IranSculpture@yahoo.com