IranSculpture.ir
تحقیقی - خبری - پژوهشی جامع ترین سایت تخصصی هنر مجسمه سازی ایران
بازگشت خبر
جمشيد مراديان به دو سمپوزيوم مجسمه سازي جهان دعوت شد.
ایلنا
دوشنبه / 2 اسفند 89
عنوان :
منبع:
تاریخ:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

جمشيد مراديان، مجسمه‌ساز از شركت خود به سمپوزيوم مجسمه‌سازي چكوسلواكي و سمپوزيوم چانچون چين خبر داد و گفت: در صورت پذيرش براي شركت در اين دو سمپوزيوم به كشورهاي چين و چكوسلواكي خواهم رفت.
ایلنا: جمشيد مراديان، مجسمه‌ساز، از شركت خود به سمپوزيوم مجسمه‌سازي چكوسلواكي و سمپوزيوم چانچون چين خبر داد.
اين هنرمند مجسمه‌ساز كه بيشتر كارهاي مجسمه او از جنس چوب است، در گفتگو با خبرنگار ايلنا افزود: براي حضور در سمپوزيوم مجسمه‌سازي چكوسلواكي كه 19 جولاي 2011 (30 تيرماه سال آينده) برگزار مي‌شود؛ نمونه كارم را به صورت عكس فرستاده‌ام. همچنين در سمپوزيوم چين نيز كه با سه موضوع «بدعت، رؤيا، پرش» برگزار مي‌شود، اثري را آماده خواهم كرد تا براي اين سمپوزيوم كه تابستان سال آينده برگزار مي‌شود، ارسال خواهم كرد.
وي با اشاره به شركت خود در سمپوزيوم مجسمه‌سازي چانچون چين در سال 2003 گفت: در اين سال مجسمه‌اي برنزي را در ابعاد5/2 متري ارائه داده‌ام كه هم اكنون در پارك شهر چانچون چين نصب شده است.
مراديان در ادامه به اجراي مجسمه‌هاي خشتي و گلي در كوير مصر ايران خبر داد و گفت: براي هفته دوم فروردين به همراه شاگردان به كوير مصر خواهيم رفت و براي توريست‌ها چهار پنج كارهاي محيطي كه بيشتر از خشت و گل است را اجرا خواهيم كرد. يك مجسمه از پدر آقاي طباطبايي را خواهيم ساخت چون او بنيانگذار مهمانخانه كوير مصر است و تاثير زيادي در جذب توريست در اين كوير زيبا را داشت.
وي در خاتمه از تاثير حراج‌ها بر ذائقه گالري داران گفت و اضافه كرد: اين حراج‌ها باعث شده كه گالري‌داران بيشتر براي برگزاري نمايشگاه‌ مجسمه‌هاي برنزي راغب باشند تا مجسمه‌هايي از جنس چوب. چند وقتي است كه مي خواهم نمايشگاهي از آثارم را برپا كنم اما با اين تغييرات هنوز گالري‌داري راضي به برپايي نمايشگاه آثارم نشده است.



فراخوان جشنواره های داخلی
فراخوان جشنواره های خارجی
100 سال مجسمه سازی نوین جهان
جشنواره های بین المللی
مقالاتی پیرامون هنر و زیبایی شناسی
معرفی کتاب
مقاله شناسی
پایان نامه های مجسمه سازی

اخبار انگلیسی
مقالات انگلیسی


درباره ما
تماس با ما
info@iransculpture.ir
IranSculpture@yahoo.com