IranSculpture.ir
تحقیقی - خبری - پژوهشی جامع ترین سایت تخصصی هنر مجسمه سازی ایران
بازگشت خبر
اعطای جوایز 65 میلیون تومانی در جشنواره هنری «ایران 1404»
خبرگزاری ایسکانیوز
چهارشنبه / 1 دی 1389
عنوان :
منبع:
تاریخ:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

خبرگزاری ایسکانیوز : میزان جوایز نقدی تعیین شده در بخش تجسمی جشنواره هنری«ایران 1404»که شامل قسمت‌های مجسمه‌سازی، عکاسی، نقاشی، گرافیک (پوستر) ونگارگری است 650 میلیون ریال اعلام شد.
به گزارش گروه فرهنگی هنری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"جوایز بخش مجسمه‌سازی برای نفر اول 80 میلیون، نفر دوم 60 میلیون و نفر سوم 50 میلیون ریال تعیین شده است.
در رشته عکاسی این جوایز به ترتیب اول تا سوم 30، 20 و 10 میلیون ریال و در بخش نقاشی 60، 50 و 40 میلیون ریال خواهد بود.
جایزه نفر اول بخش گرافیک (پوستر) نیز 50 میلیون ریال است که این جایزه برای نفرات دوم و سوم به ترتیب 30 و 20 میلیون ریال در نظر گرفته شده است. نگارگری بخش دیگری است که جوایز 60، 50 و 40 میلیون ریالی آن به نفرات اول تا سوم اهدا می‌شود.
نخستین جشنواره هنری ایران 1404 خرداد ماه سال آینده توسط حوزه هنری و با مشارکت صدا و سیما، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معاونت اجتماعی شهرداری تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف تبیین، تفسیر و تعمیق مباحث و اهداف مطرح شده در سند چشم‌انداز در قالب آثار هنری و نشست‌های علمی- هنری برگزار می‌شود.
دبیرخانه این جشنواره به نشانی تقاطع خیابان حافظ و سمیه، روبروی دانشگاه امیرکبیر، حوزه هنری، طبقه دوم است. هنرمندان می‌توانند برای اخذ اطلاعات بیشتر با شماره 88898034-021 تماس گرفته یا به سایت اینترنتی جشنواره به نشانی www.iranart 1404.ir مراجعه کنند.



فراخوان جشنواره های داخلی
فراخوان جشنواره های خارجی
100 سال مجسمه سازی نوین جهان
جشنواره های بین المللی
مقالاتی پیرامون هنر و زیبایی شناسی
معرفی کتاب
مقاله شناسی
پایان نامه های مجسمه سازی

اخبار انگلیسی
مقالات انگلیسی


درباره ما
تماس با ما
info@iransculpture.ir
IranSculpture@yahoo.com